reklama

Aj muži vedia milovať

Nie raz som počula, že muži sú svine. Nič viac a nič menej. A súhlasím, sú. Ale pamätajte si, zvieratká sú tie najúprimnejšie tvory sveta, vrátane svíň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Ale dosť bolo srandy. Teraz vážne. Ak sa niekoho úvod dotkol, prepáčte. Bola to len prenesená metafora. Ide mi len o to, že svet je hore nohami. Človek aby sa bál aj zaľúbiť.

Ale ja, taký nebojácny Robin Hood, som sa zaľúbila. Áno, prišlo to aj na mňa. Tie rozkvitnuté stromy, štebotajúce vtáky...všade samá včielka...Potrebovala som niekoho, kto ma ochráni pred zákernými žihadlami malých nezbedníkov. Tak som hľadala, potom som aj prestala a nakoniec to prišlo.

Chalan, čo počúval hudbu akú ja, čo mal štýl ako ja, čo sa rád bavil ako ja. Jednoduco parťák, ktorého som už dlho potrebovala. Po roku už nepočúval to čo ja, ani nechápal, prečo zbožňujem Hello Kitty, obracal očami, keď som namiesto do butiku zamierila do hračkárstva, ale...predsa tam so mnou išiel. Už nevidel vo mne tú pobláznenú sedemnástku, ktorú spoznal. Nepozeral sa na mňa s obdivom k môjmu zjavu. Už ma miloval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dlhé roky som si myslela, že je to jednoducho údel ľudstva - rozvody, alebo manželstvo iba naoko. Našťastie, tam hore som zrejme vyhrala lotériu. Získala som ho práve ja. Ja, ja, ja. Ukázal mi, čo je to láska, že svet je krásny, dokonca krajší, ak len tak ležím vedľa neho. Našla som človeka, s ktorým si rozumiem aj bez slov. A nie je to len fráza. Človek, ktorý ma berie takú aká som, ktorý vie o mojich chybách, ale vydvihuje iby klady.

Ako tak rozmýšľam, je to môj poklad. Asi si ho tento víkend niekam zakopem. Lebo ľudia sú zavístliví, a po tomto článku....chápte, nemôžem riskovať. Ale dávam echo - ešte pár exemplárov je vraj voľných...uf.

Ľubica Kanichová

Ľubica Kanichová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vysokoškoláčka,ktorá je ešte stále iba dieťaťom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu