reklama

Keby aspoň stála za to

Týždeň po mature, a ja začínam asi šalieť. Už nech som na tej brigáde, pretože o mesiac sa vidím minimálne bez vlasov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ako mi moja milovaná mamička hovorí: "Ty už nevieš, čo si od nudy začať." Ale ja som sa fakt dnes nejak nenudila. Poupratovala som byt. Ožehlila som. Nakŕmila som Žofku (moja ninja korytnačka), a čas plynul. Potom ma osvietilo. Čo sa nemalo stať.

Ako som brúsila po nete, veď čo iné si môže nezamestnaný absolvent , čakateľ začať, narazila som na nejaké tie ženské rady, ako sa skrášliť. Keďže posledných pár dní nevyzerám nejak vábivo, zaujalo ma to a tak som klikala a klikala, až som sa preklikala k nejakým domácim trikom. Poznáte to. Návody ako si ukuchtiť nejakú gebuzinu, ktorá vás "zlepší".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale bolo to na mňa nejako priveľa informácií a ja som zabudla, čo do čoho patrí. Kašľať na to, pomyslela som si, veď sú to samé "prírodné" produkty, to mojim vláskom neuškodí.

Miesto činu - kuchyňa. Vražedné nástroje - lyžička a miska. Chemikálie - mrkva, med a tvaroh. Miešala som miešala, premiestnila som sa do kúpeľne a začala som nanášať, presne podľa pokynov - od korienkov ku končekom. Síce to na tých vlasoch nechcelo držať, gravitácia bola silnejšia, no nenechala som sa odradiť ani pohľadom do umývadla, kde to vyzeralo, akoby niekomu nesadol obed.

Po dvadsiatich minútach som to išla dať dolu. Teda aspoň som sa naivne domnievala, že to dolu pôjde. Ani som o tom nezapochybovala. Umývam päť minút, desať, skúsim šampón...nič. Pohľad do mojej hrivy stále pripomína nejaké hniezdo mutantov hníd. Nemalo to cenu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz vyzerám ako živá obložená misa, plná zdravej výživy. Vlasy sú ešte teraz mokré a ticho, tu v kútiku mojej izby dúfam, že keď uschnú, nejako to....veď viete, ako pes, otrasiem...

Ale mám poučenie do budúcna, už žiadne experimenty.

Ľubica Kanichová

Ľubica Kanichová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vysokoškoláčka,ktorá je ešte stále iba dieťaťom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu